Zoekresultaten 1 - 16 van 16 resultaten

  • Externe link: Zienswijze indienen

    Soms neemt waterschap Hollandse Delta pas een besluit als er een goed inzicht is in alle betrokken belangen. U kunt dan een zienswijze indienen.

  • Externe link: Nadeelcompensatie

    Vindt u dat u schade leidt omdat het waterschap iets heeft gedaan in uw buurt? Bijvoorbeeld: u vindt dat uw huis of bedrijf minder waard is door een dijkversterking. Omdat uw uitzicht minder is of uw bedrijf minder goed bereikbaar waardoor u schade heeft. Dan kunt u een vergoeding aan het waterschap vragen (nadeelcompensatie).

  • Externe link: Bezwaar tegen beslissing bestuursorgaan

    Als u het als belanghebbende niet eens bent met een schriftelijk besluit van het hoogheemraadschap van Rijnland, kunt u daartegen bezwaar maken.

  • Externe link: Zienswijze indienen

    Ons bestuur neemt allerlei beslissingen. Deze besluiten bereiden we zorgvuldig voor. Als belanghebbende krijgt u in veel gevallen vooraf de gelegenheid ons te laten weten wat u van het te nemen (ontwerp)besluit vindt. 

  • Externe link: Rectificatie of aanvulling persoonsgegevens

    Heeft u vragen over of wilt u weten welke persoonsgegevens wij van u hebben? U kunt altijd contact met ons opnemen.

  • Externe link: Bezwaarschrift indienen

    Bezwaarschrift indienen

  • Externe link: Bezwaar maken of in beroep gaan

    Ben je het niet eens bent met een besluit van ons bestuur? Dan kan je bezwaar maken tegen dat besluit. Je moet een bezwaar binnen zes weken nadat het besluit bekend is gemaakt opsturen. Je kunt ook in beroep gaan. Let op! Wil je bezwaar maken tegen de waterschapsbelasting? Kijk dan op de pagina bezwaar maken tegen de waterschapsbelasting.

  • Externe link: Bezwaar tegen een besluit

    Op deze pagina leest u hoe u bezwaar maakt tegen een beslissing die wij genomen hebben. Bijvoorbeeld over uw vergunningaanvraag. Of over een subsidieaanvraag of tegen een handhavingsbesluit.

  • Externe link: Wettelijk klacht indienen (gedraging)

    Op deze pagina leest u hoe u een klacht kunt indienen. Bijvoorbeeld als u vindt dat u niet serieus genomen bent, te lang moet wachten op een reactie van het waterschap of verkeerd geïnformeerd bent

  • Externe link: Klacht aanbesteding

    Bent u ondernemer en ontevreden over hoe het waterschap een aanbesteding heeft aangepakt? Dan kunt u hierover een klacht indienen bij een onafhankelijk klachtenmeldpunt.

  • Externe link: Verzoek inzage of correctie persoonsgegevens (AVG)

    U kunt een verzoek doen tot inzage, correctie, verwijdering, beperking, gegevensoverdracht van uw persoonsgegevens. Ook een verzoek tot intrekking van uw toestemming of bezwaar op de verwerking van uw persoonsgegevens is mogelijk.

  • Externe link: Bezwaar maken

    Bent u het niet eens met een besluit van waterschap Brabantse Delta? Dan kunt u bezwaar maken. U kunt bezwaar maken tot 6 weken na de dag dat het besluit bekend is gemaakt. 

  • Externe link: Nadeelcompensatie

    Ons bestuur neemt veel besluiten waarbij belangen van anderen betrokken zijn. Daarbij kan het voorkomen dat er voor u schade ontstaat. Deze schade behoort redelijkerwijs niet of niet geheel ten laste van u te blijven.

  • Externe link: Zienswijze indienen

    Op deze pagina leest u hoe u een zienswijze indient tegen een besluit dat we willen nemen (een zogenaamd ‘ontwerpbesluit’). Let op: een zienswijze is iets anders dan een bezwaar. U kunt alleen bezwaar maken tegen besluiten die we al genomen hebben. Bijvoorbeeld op uw vergunningaanvraag.

  • Externe link: Een klacht indienen

    Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht indienen.

  • Externe link: Nadeelcompensatie

    Vindt u dat u schade hebt ondervonden als gevolg van de taakuitoefening van het waterschap? Bijvoorbeeld waardevermindering van een woning door dijkverzwaring, verminderd uitzicht of omzetverlies voor uw bedrijf? Dan kunt u nadeelcompensatie aanvragen.