Zoekresultaat 11 - 18 van 18 resultaten

  • Wettelijk klacht indienen (gedraging)

    Op deze pagina leest u hoe u een klacht kunt indienen. Bijvoorbeeld als u vindt dat u niet serieus genomen bent, te lang moet wachten op een reactie van het waterschap of verkeerd geïnformeerd bent

  • Bezwaar maken tegen een belastingbesluit

    Vind jij dat jouw aanslag voor de waterschapsbelasting niet klopt, bijvoorbeeld omdat hij gebaseerd is op verkeerde gegevens?

  • Klacht indienen

    Onze medewerkers en bestuurders proberen hun werk goed te doen. Je mag ons erop aanspreken als je vind dat wij je niet correct behandelen. Kom je er samen of met een leidinggevende niet uit? Dan kan je een officiële klacht indienen. Op deze pagina lees je hoe je dat doet.

  • Informatie openbaar maken (WOO)

    Overheidsinformatie is openbaar. Wij maken veel informatie openbaar. Documenten die nog niet openbaar zijn, maken wij alsnog openbaar als je hier om vraagt. Dit is geregeld in de Wet Open Overheid. Tot 1 mei 2022 heette deze wet de Wet Openbaarheid van Bestuur (WOB).

  • Verzoek inzage of correctie persoonsgegevens (AVG)

    U kunt een verzoek doen tot inzage, correctie, verwijdering, beperking, gegevensoverdracht van uw persoonsgegevens. Ook een verzoek tot intrekking van uw toestemming of bezwaar op de verwerking van uw persoonsgegevens is mogelijk.

  • Noodsituatie, ongeluk of storing melden

    Bel in geval van nood direct met 0314 369369. Wij zijn ook buiten kantooruren bereikbaar. Ongelukken of storingen zonder spoed kun je online melden.

  • Zienswijze indienen

    Op deze pagina leest u hoe u een zienswijze indient tegen een besluit dat we willen nemen (een zogenaamd ‘ontwerpbesluit’). Let op: een zienswijze is iets anders dan een bezwaar. U kunt alleen bezwaar maken tegen besluiten die we al genomen hebben. Bijvoorbeeld op uw vergunningaanvraag.

  • Belastingaanslag inzien

    Wil je je aanslag inzien of je gegevens inzien of wijzigen? Dan kun je dat online regelen in MijnNoordelijkBelastingkantoor.