Zoekresultaat 1 - 5 van 5 resultaten

  • Klacht sociaal domein

    Bent u niet tevreden over maatschappelijke ondersteuning, jeugdhulp, participatie, schuldhulp, inkomen, leerplicht, begeleiding naar werk of lokale minimaregelingen? Dan kunt u een klacht indienen.

  • Klacht algemeen

    U kunt een klacht indienen als u niet tevreden bent over de manier waarop u door een medewerker of het gemeentebestuur bent behandeld.

  • Klacht indienen

    Als u ontevreden bent over de gemeente, horen we dit graag. Als het kan, bespreek een klacht dan altijd eerst met de persoon zelf. Komt u er niet uit, dan kunt u een klacht indienen.

  • Paspoort of identiteitskaart aanvragen

    Het aanvragen van een paspoort of identiteitskaart doet u zelf. U doet dit bij de gemeente waar u staat ingeschreven. Voor een aanvraag identiteitskaart voor kinderen tot 12 jaar en voor een paspoort voor kinderen tot 18 jaar zijn extra regels van toepassing.

  • Verhuizing doorgeven

    Gaat u verhuizen naar of binnen Ridderkerk, geef dan uw adreswijziging aan ons door. Doe dit maximaal 5 dagen nadat u verhuisd bent. U kunt uw verhuizing ook al eerder doorgeven. Dit kan maximaal 4 weken voor de datum van uw verhuizing. Als u naar een andere gemeente verhuist, meld uw verhuizing dan bij uw nieuwe gemeente.