Verfijn zoekopdracht
Geselecteerde filters (3)
Zoekresultaat 1 - 7 van 7 resultaten
- Klachtenprocedure bij aanbesteden
We hebben een klachtenregeling voor aanbestede diensten en voldoen daarmee aan de Aanbestedingswet. De klachtenregeling draagt bij aan een snelle en zorgvuldige afhandeling van klachten.
- Bron: Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier (Waterschap)
- 2024-01-09
- Overlijden
Bij een overlijden stelt de gemeente ons op de hoogte. U hoeft dat dus niet zelf te doen.
- Bron: Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier (Waterschap)
- 2024-07-29
- Kwijtscheldingsverzoek afgewezen
Denkt u dat uw verzoek ten onrechte is afgewezen? Dan kunt u een beroepschrift indienen.
- Bron: Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier (Waterschap)
- 2024-07-08
- Een klacht indienen
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht indienen.
- Bron: Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier (Waterschap)
- 2024-12-31
- Een zienswijze indienen
Ons bestuur neemt allerlei beslissingen. Deze besluiten bereiden we zorgvuldig voor. Als belanghebbende krijgt u in veel gevallen vooraf de gelegenheid ons te laten weten wat u van het te nemen (ontwerp)besluit vindt.
- Bron: Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier (Waterschap)
- 2024-12-19
- Nadeelcompensatie
Ons bestuur neemt veel besluiten waarbij belangen van anderen betrokken zijn. Daarbij kan het voorkomen dat er voor u schade ontstaat. Deze schade behoort redelijkerwijs niet of niet geheel ten laste van u te blijven.
- Bron: Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier (Waterschap)
- 2024-12-31
- Bezwaar maken tegen een bestuursbesluit
Bent u het als belanghebbende niet eens met een besluit van het hoogheemraadschap? Dan kunt u bezwaar maken. U bent belanghebbende als uw belang rechtstreeks bij het besluit is betrokken.
- Bron: Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier (Waterschap)
- 2024-12-31
- 1