Zoekresultaat 1 - 10 van 14 resultaten
- Externe link: Paspoort
Paspoort
- Bron: Teylingen (Gemeente)
- 2024-12-19
- Externe link: Vluchtelingenpaspoort
Vluchtelingenpaspoort
- Bron: Teylingen (Gemeente)
- 2024-12-19
- Externe link: Erkenning
Erkenning
- Bron: Teylingen (Gemeente)
- 2024-08-13
- Externe link: Identiteitskaart
Identiteitskaart
- Bron: Teylingen (Gemeente)
- 2024-12-19
- Externe link: Verhuizen naar Nederland
Verhuizen naar Nederland
- Bron: Teylingen (Gemeente)
- 2024-08-13
- Externe link: Reizen met kinderen
Reist u met kinderen naar het buitenland? Dit kan problemen opleveren bij de paspoortcontrole. U heeft bewijs nodig dat u met de kinderen mag reizen, in de volgende gevallen: Het zijn uw kinderen, maar zij hebben een andere achternaam dan u heeft U heeft niet het gezag over uw kinderen Het zijn niet uw kinderen Op de website van de Rijksoverheid vindt u meer informatie over reizen met kinderen, documenten die u hierbij nodig heeft en een toestemmingsformulier.
- Bron: Teylingen (Gemeente)
- 2024-08-13
- Externe link: Legalisatie handtekening
Bij de gemeente kunt u uw handtekening op een document laten legaliseren. Daarmee verklaart de gemeente dat de handtekening echt is. U zet dan bij de gemeente (team burgerzaken) uw handtekening op het document. De gemeente bevestigt dat dit dezelfde handtekening is als die op uw identiteitsbewijs. het legaliseren van uw handtekening kan alleen op afspraaku komt persoonlijk bij ons langs met het document waarop u uw handtekening gaat zettenu tekent het document waar de medewerker Burgerzaken bij isde medewerker vergelijkt deze handtekening met de handtekening op uw identiteitsbewijsde medewerker verklaart dat de handtekening van u is
- Bron: Teylingen (Gemeente)
- 2024-12-19
- Externe link: Loterij organiseren
Voor het organiseren van een loterij heeft u een loterijvergunning nodig.Voor het organiseren van een bingo moet u een melding doen.Wilt u voor het eerst iets aanvragen? Doe dan eerst de vergunningcheck om te kijken of u een aanvraag moet doen. Weet u al zeker dat u een aanvraag moet indienen? Dan kunt u de knop ‘online regelen’ gebruiken.
- Bron: Teylingen (Gemeente)
- 2024-12-24
- Externe link: Emigreren
Emigreert u naar het buitenland? Of gaat u langer dan 8 maanden naar het buitenland? Dan moet u de verhuizing doorgeven aan de gemeente. U kunt uw emigratie maximaal 5 dagen voor vertrek aan de gemeente doorgeven. Dat kan persoonlijk (aan de balie) en soms schriftelijk. Schriftelijk aangifte U kunt dit formulier gebruiken voor de aangifte (English form) van emigratie. als u alleen woontals álle familieleden die op uw adres ingeschreven staan emigreren Stuur een kopie van uw geldige identiteitsbewijs (paspoort, identiteitskaart) met het ingevulde aangifteformulier of een ondertekende brief naar team Burgerzaken. In de brief zet u tenminste de volgende gegevens: Uw naam en de namen en geboortedata van alle familieleden die meeverhuizenHet land waar u naar toe gaatNieuwe woonplaats en adresVerhuisdatumTelefoonnummer/emailadres Stuur uw aangifte naar: Gemeente Hillegom, team BurgerzakenHoofdstraat 115, 2181 EC HillegomPostbus 32, 2180 AA Hillegom Persoonlijk aangifte Persoonlijk afgeven met een afspraak mag altijd, maar moet als: Niet alle gezinsleden van uw adres meeverhuizen naar het buitenland. Iedereen die wel emigreert moet bij de afspraak aanwezig zijn.U verhuist naar Aruba, Bonaire, Curaçao, Sint Eustatius, Sint Maarten of Saba. U heeft op die eilanden een bewijs van uitschrijving uit Nederland nodig voor inschrijving.Maak een afspraak en neem een geldig identiteitsbewijs mee.
- Bron: Teylingen (Gemeente)
- 2024-12-19
- Externe link: Naamgebruik
Na uw huwelijk of geregistreerd partnerschap verandert uw achternaam niet. Wel kunt de achternaam van uw partner gebruiken. Dit geldt voor beide partners. U kunt na uw huwelijk of geregistreerd partnerschap bij de gemeente aangeven hoe u wilt worden aangeschreven door de overheden, zoals de gemeente, de Belastingdienst en de Sociale Verzekeringsbank.U doet dat bij de gemeente waar u woont. Dat kan dus een andere gemeente zijn als waar u bent getrouwd.Geef de wijziging naamgebruik bij voorkeur online door.Als u schriftelijk uw wijziging naamgebruik wilt doorgeven, download dan het aanvraagformulier. Stuur het ingevulde formulier samen met een kopie van een geldig legitimatiebewijs op naar de gemeente, ter attentie van team Burgerzaken.Op officiële documenten, zoals een paspoort en rijbewijs, staat altijd op eigen achternaam, eventueel aangevuld met de naam van uw partner. Komt u er niet uit? Maak dan een afspraak. De mogelijkheden (Alleen als u getrouwd bent (geweest) of u bent een geregistreerd partner (geweest) kunt u de achternaam van uw partner gebruiken). alleen de eigen naamalleen de naam van uw partnerde eigen naam, gevolgd door de naam van de partnerde naam van de partner, gevolgd door de eigen naam
- Bron: Teylingen (Gemeente)
- 2024-12-11