Zoekresultaat 1 - 6 van 6 resultaten

  • Briefadres aanvragen

    Als u geen vast woonadres heeft kunt u een briefadres aanvragen bij de gemeente. Een briefadres is een huisadres waar u uw post laat bezorgen. De hoofdbewoner van het briefadres is verplicht de post aan u door te geven.

  • Attestatie de vita (internationale akte)

    Een attestatie de vita is een internationale schriftelijke verklaring dat u in leven bent. Pensioenfondsen of andere uitkerende instanties kunnen daar om vragen. Een attestatie de vita vraagt u persoonlijk aan bij de gemeente. Maak hiervoor eerst een afspraak.

  • Adresonderzoek

    Staat iemand op uw adres ingeschreven maar woont die persoon er niet meer? Dan kunt u bij Publiekszaken een adresonderzoek aanvragen. De gemeente controleert dan of iemand op het adres woont dat in de Basisregistratie Personen (BRP) staat vermeld. U kunt een adresonderzoek online aanvragen. Na ontvangst van uw aanvraag nemen wij uw verzoek in behandeling.

  • Bewijs van in leven zijn

    Vraagt uw pensioenfonds of een andere uitkerende instantie om een bewijs dat u in leven bent? Dan kunt u een bewijs van in leven zijn aanvragen.

  • Verklaring omtrent gedrag

    Een verklaring omtrent het gedrag (VOG) is een bewijs van goed gedrag. Werkgevers of instanties, maar ook verenigingen en stichtingen kunnen daar om vragen als u bijvoorbeeld gaat werken in de kinderopvang, het onderwijs, als taxichauffeur of trainer. U krijgt een VOG als u geen strafbaar feit heeft gepleegd dat relevant is voor de betreffende functie.

  • Verhuizen / Inschrijven in Oude IJsselstreek

    Verhuist u naar of binnen Oude IJsselstreek? Meld dit dan bij de gemeente Oude IJsselstreek. Verhuist u van Oude IJsselstreek naar een andere gemeente? Dan meldt u dat in de nieuwe gemeente. U wordt dan automatisch bij gemeente Oude IJsselstreek uitgeschreven.