Zoekresultaat 1 - 10 van 336 resultaten

  • Subsidie voor activiteiten

    Wilt u subsidie aanvragen om iets te organiseren voor inwoners van Haarlem? Kijk dan eerst of deze activiteit valt in 1 van onze subsidieregelingen. Als dit niet zo is, kunt u algemene subsidie online aanvragen. Dit kan ook als organisatie of vereniging. Doe minimaal 8 weken van tevoren de aanvraag. Als het gaat om een activiteit die jaarlijks terugkomt, vraagt u de subsidie uiterlijk 31 augustus van het voorafgaande jaar aan.

  • Subsidie circulaire initiatieven aanvragen

    Hebt u plannen om grondstoffen slimmer en duurzamer te gebruiken in Rotterdam? Of hebt u plannen om afval in Rotterdam te voorkomen? Dan kunt u een subsidie circulaire initiatieven aanvragen.

  • Eenmalige subsidie en subsidievaststelling aanvragen

    Gemeente Amstelveen verstrekt jaarlijkse subsidies en eenmalige subsidies. Op deze pagina leest u over het aanvragen van een eenmalige subsidie. Ook vindt u hier informatie over het aanvragen van een subsidievaststelling, wat in sommige gevallen verplicht is.

  • Aanjaagfonds winkelcentra

    Heeft u een bijdrage gekregen uit het Aanjaagfonds winkelcentra? En is uw project klaar? Dan vertelt u de gemeente wat u heeft gedaan (verantwoorden).

  • Subsidie aanvragen

    Wilt u als vereniging of stichting een activiteit organiseren? Een activiteit die bijvoorbeeld te maken heeft met sport, cultuur of maatschappelijk welzijn? En heeft u daar niet genoeg geld voor? Dan komt u misschien in aanmerking voor subsidie. U kunt een subsidie aanvragen.

  • Handhaving

    Indien u denkt dat iemand de regels overtreedt, dan is het mogelijk om bij de gemeente een ‘verzoek tot handhaving’ in te dienen. Om te kunnen verzoeken tot handhaving is het volgens de wet vereist dat u bent aan te merken als belanghebbende. U bent belanghebbende als uw belang rechtstreeks bij het besluit is betrokken.

  • Melden overlast groen

    Als u last heeft van bomen en struiken die op gemeentegrond staan, doet u een melding bij de gemeente.

  • Afspraak maken

    Bij de gemeente kunt u veel zaken online regelen. Maar soms moet u langskomen. Bijvoorbeeld voor een paspoort. Of u zoekt hulp en u wilt persoonlijk met iemand praten. Maak dan een afspraak.

  • Bouw en verbouwing, controle

    Wanneer iemand denkt dat een bouw of verbouwing niet volgens de regels gaat, kan de gemeente dit controleren.

  • Inlichtingen uit de BRP voor advocaten aanvragen

    Bent u advocaat? Dan kunt u uittreksels uit de Basisregistratie Personen (BRP) en afschriften uit de Burgerlijke Stand opvragen. Doe uw aanvraag per brief met daarin: Stuur uw brief naar: Gemeente Den Haag Publiekszaken, afdeling Inlichtingen Postbus 12620 2500 DL Den Haag De volgende tarieven gelden: U ontvangt hiervoor een nota. Deze termijn kan langer...