Verfijn zoekopdracht
Geselecteerde filters (4)
Zoekresultaat 1 - 10 van 17 resultaten
- Rijbewijs aanvragen
Een rijbewijs kunt u op twee manieren aanvragen. Persoonlijk aan de balie van Burgerzaken als het bijvoorbeeld een eerste aanvraag betreft. Als u uw rijbewijs wilt verlengen of een categorie uitbreiding heeft, dan kunt u dit ook online aanvragen. Veilig en snel. In onderstaande gevallen moet u het rijbewijs altijd aanvragen in het gemeentehuis: • eerste aanvraag • aanvraag na diefstal of vermissing • spoedaanvraag • aanvraag na innemen van het rijbewijs
- Bron: Oude IJsselstreek (Gemeente)
- 2024-12-04
- Attestatie de vita (internationale akte)
Een attestatie de vita is een internationale schriftelijke verklaring dat u in leven bent. Pensioenfondsen of andere uitkerende instanties kunnen daar om vragen. Een attestatie de vita vraagt u persoonlijk aan bij de gemeente. Maak hiervoor eerst een afspraak.
- Bron: Oude IJsselstreek (Gemeente)
- 2024-12-04
- Overlijdensaangifte
Van ieder overlijden dat in Nederland plaatsvindt moet een akte worden opgemaakt in de registers van de burgerlijke stand van de gemeente waar het overlijden heeft plaatsgevonden
- Bron: Oude IJsselstreek (Gemeente)
- 2024-11-05
- Afvalportaal
Het Afvalportaal is uw digitale omgeving waarin informatie staat over de afvalinzameling. U vindt hier de afvalkalender 2025 met de inzameldagen voor uw adres. Verder staan alle locaties van ondergrondse containers erin en voegen we de komende maanden informatie toe over afval scheiden. In de week van 9 december 2024 ontvangen alle huishoudens een brief van de gemeente met een inlogcode voor dit Afvalportaal. Tip: bezoek het Afvalportaal regelmatig om te zien wat er nieuw is!
- Bron: Oude IJsselstreek (Gemeente)
- 2024-12-09
- Adresonderzoek
Staat iemand op uw adres ingeschreven maar woont die persoon er niet meer? Dan kunt u bij Publiekszaken een adresonderzoek aanvragen. De gemeente controleert dan of iemand op het adres woont dat in de Basisregistratie Personen (BRP) staat vermeld. U kunt een adresonderzoek online aanvragen. Na ontvangst van uw aanvraag nemen wij uw verzoek in behandeling.
- Bron: Oude IJsselstreek (Gemeente)
- 2024-10-30
- Legaliseren handtekening
Met het legaliseren van uw handtekening bewijst u dat een handtekening op een document echt van u is.
- Bron: Oude IJsselstreek (Gemeente)
- 2024-12-04
- Paspoort aanvragen
Een paspoort vraagt u persoonlijk aan bij de gemeente. Dit geldt ook voor uw kinderen, zij moeten zelf bij de aanvraag en het ophalen aanwezig zijn. Maak hiervoor een afspraak. U betaalt de kosten bij aanvraag. Het paspoort ligt na circa zes werkdagen voor u klaar. Hiervoor hoeft u geen afspraak te maken.
- Bron: Oude IJsselstreek (Gemeente)
- 2024-12-04
- Bewijs van in leven zijn
Vraagt uw pensioenfonds of een andere uitkerende instantie om een bewijs dat u in leven bent? Dan kunt u een bewijs van in leven zijn aanvragen.
- Bron: Oude IJsselstreek (Gemeente)
- 2024-12-04
- Verhuizen / Inschrijven in Oude IJsselstreek
Verhuist u naar of binnen Oude IJsselstreek? Meld dit dan bij de gemeente Oude IJsselstreek. Verhuist u van Oude IJsselstreek naar een andere gemeente? Dan meldt u dat in de nieuwe gemeente. U wordt dan automatisch bij gemeente Oude IJsselstreek uitgeschreven.
- Bron: Oude IJsselstreek (Gemeente)
- 2024-10-30
- Identiteitskaart aanvragen
Een identiteitskaart vraagt u persoonlijk aan bij de gemeente. Dit geldt ook voor uw kinderen, zij moeten zelf bij de aanvraag en het ophalen aanwezig zijn. Maak hiervoor een afspraak. U betaalt de kosten bij aanvraag. De identiteitskaart ligt na circa zes werkdagen voor u klaar. Hiervoor hoeft u geen afspraak te maken.
- Bron: Oude IJsselstreek (Gemeente)
- 2024-12-04