Zoekresultaat 11 - 14 van 14 resultaten

  • Verhuizing doorgeven

    Verhuist u naar of binnen de gemeente Halderberge? Dan moet u dat bij ons melden. Doe dit niet eerder dan 4 weken voor uw verhuisdatum, maar maximaal 5 dagen na uw verhuisdatum. U kunt uw verhuizing digitaal doorgeven. Gaat u bij iemand inwonen? Stuur dan ook een verklaring van de toestemminggever mee.

  • Geheimhouding persoonsgevens

    Uw persoonsgegevens staan in de Basisregistratie Personen (brp). Het gaat om uw naam, adres, geboorteplaats en geboortedatum. U kunt bij de gemeente vragen om deze gegevens geheim te houden (verstrekkingsbeperking). De gemeente blijft wel altijd verplicht deze gegevens door te geven aan bijvoorbeeld de Belastingdienst en de Sociale Verzekeringsbank.

  • Zwerfafval

    Zwerfafval staat bij veel Nederlanders in de top drie van de grootste ergernissen. Het zorgt voor een rommelig straatbeeld en is schadelijk voor dieren en het milieu. De gemeente Halderberge zet zich op diverse vlakken in om onze gemeente schoon te houden. Dit doen we door voldoende afvalbakken te plaatsen, deze op tijd te legen en regelmatig de openbare ruimte schoon te maken. De gemeente richt zich ook op educatie, voorlichting en ondersteuning bij (burger-)participatie op het gebied van zwerfafval.

  • Collecteren

    Wilt u geld inzamelen voor een goed doel? Dan hebt u een vergunning nodig. Deze vraagt u aan bij de gemeente. De beslistermijn is 8 weken.